Vetro Skialp Retro alebo kedy sme začínali lyžovať

29.11.2019
vetro-skialp-retro-alebo-kedy-sme-zacinali-lyzovat

November končí a na Slovensku sa stále nikde nedá... Minulý rok to lepšie nebolo, a tak mi z čistej nudy napadlo prelistovať archív a pozrieť sa, ako sme začínali šliapať na Vetromagu po iné roky. Vetroplachmagazín začal nedávno svoju trinástu sezónu a nasledujúci rok by sme mohli doraziť hranicu dvetisíc článkov... To už je pekný archív, a tak bolo z čoho vyberať. Kritériá som nastavil jednoduché. Zaujímalo ma, kedy sa na našich stránkach objavil prvý skialpový článok zo Slovenska v sezóne. V prehľade si teda môžete pozrieť 12 obrázkov s dátumom a menom lokality...

Obrázok s dátumom samozrejme neznamená, že práve vtedy sa šliapať začalo. Jednoducho vtedy sa nám len podarilo pridať na stránku prvý článok v sezóne... Prví nadšenci vyrazili takmer vždy už skôr. Rovnako fotky a články sú od rôznych autorov...

16.10.2009

A predtým ako si pôjdete zaslintať do galérky, len jednoduché čísla: osemkrát z 12 prípadov sme o tomto čase už šliapali...

A len tak pre zaujímavosť: tu ešte pridávam graf vývoja priemernej teploty na Slovensku. Toto sú záznamy z meracích staníc. Žiadne teórie alebo hypotézy, tie si už každý môže urobiť sám... ;)

graf_ukazuje_merania_teploty_na_slovensku_vo_vybraných_miestach_od_ich_začiatkov

Fotky Vetro Skialp Retro alebo kedy sme začínali lyžovať

RE: Vetro Skialp Retro alebo kedy sme začínali lyžovať
sherpa 29.11.2019
2. dec 2018 som na beton-umelom a zcasti prirodnom slapal/smykal zoSrdiecka na Kamienku a potom cez Derese dole. nic moc ale dalo sa. a v Banskobystrickom okrese v ten den dokonca korculovali vsetci, nedobrovolne. nuz teplo je dobre len pri krbe ale az po tej vymrznutej lyzovacke ;-).